2011. július 14., csütörtök



Egészen régen volt már amikor írtam ide, de sajnos most van csak rá időm. Letelt az első év a suliból. Egész jó volt, de a legjobb a gyakorlat volt. Sok mindent megtanulhattunk és sok dolgot láttunk is. Először május 2-6-ig a koraszülött osztályon kezdtem a gyakorlatot. Jó volt itt is, de sok mindent nem lehetett csinálni. Majd a következő gyakorlat május 23-június 3-ig tartott. Ezt Dunaszentgyörgyön töltöttem a gyermekorvosi rendelőben. Megismertem a rendelő berendezéseit és a munkarendet. Találkoztam beteg gyermekekkel is. A védőnőhöz is mehettem terhes-, ill csecsemő tanácsadásra. Nagyon jól éreztem magam és sok mindent megtanultam a Doktor úrtól illetve az asszisztens hölgytől is. Június 6-17-ig bölcsödei gyakorlatomat töltöttem Szekszárdon a városi bölcsödében. Nagyon segítőkészek voltak a gondozónők, a gyerekek pedig nagyon aranyosak voltak és örömmel fogadtak minket. A játékokba is bevontak és hívtak. Jól éreztem magam itt is. Majd az utolsó hét június 20-24 között töltöttem az újszülött osztályon. Nagyon szép dolog részese lehettem először két császármetszést láthattam és csodás volt mikor megláttam a két babát. Majd pedig egy rendes szülésen is részt vehettem. Nagyon gyönyörű dolog amikor egy új élet világra jön. A fürdetésben, tisztázásban, öltöztetésben, etetésben, mellre helyezésben és kékfényezésben én is segítkezhettem. A nyári gyakorlatot nagyon szép élményekkel zártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése